Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij SLA Haarlem. Meer weten? Ontdek meer
Elizabeth
25 jun 2026 om 23:17
Weinig smaak en opgevuld met veel rijst.
Kundalini
19 jun 2026 om 20:34
Top!
Liselotte
16 jun 2026 om 12:09
Heel lekker, goede porties en gezond!
Kundalini
13 jun 2026 om 20:22
Lekker en puur eten
Bircan
28 mei 2026 om 22:04
Bestelling was verwisseld, maar wat ik wel kreeg was niet meer goed… jammer, want ik heb hier vaak met veel plezier gegeten.
Ferry
14 mei 2026 om 20:01
topsmaken, goed verpakt...heerlijk. bezorging netjes, beleefd en op tijd
Sylvia
4 mei 2026 om 11:21
Lekker, dankjewel
Sandra
3 mei 2026 om 17:22
Super Nice
Sylvia
30 apr 2026 om 21:34
Lekker, dankjewel
Sylvia
25 apr 2026 om 19:41
Lekker, dankjewel
Dušan
19 apr 2026 om 16:29
Piece of bread I got was literally beaten off. The portion is extremely small as well.